viernes, 25 de enero de 2008

Hores extra. Presa I

I després de l'entranyable tarda a les sales d'Avid... MÉS!

El dijous tarda teniem programada la visita als estudis de BTV. Però a les grans, noves i fashion victims instal·lacions, eh! Si és que fins i tot es pot triar la línia de metro per arribar-hi! Que per cert i no vull fer-me pesada però.... haguéssim arribat ABANS si en Jordi no s'hagués quedat abandonat a la universitat (ja està. Ho havia de dir).

Quina ràbia. No vaig poder fer el comentari "QUÉÉÉÉÉÉÉ MACUUUUUU!" al arribar. Després de treballar aquest estiu com a becària, ja tenia una mica vist el plató, les redaccions, els platós... I ara és quan em pregunto: Si ja ho tenies vist, com és que vas venir? Fàcil. Simplement perquè sí. Escriure els raonaments i les conclusions fa una mica de mandra quan puc donar una resposta més contundent i efectiva amb dues paraules.

Em plantejo acabar el comentari sobre la visita a BTV aquí, però potser queda una mica trist i que vaig de sobrada, com si ahir a la nit hagués perdut el temps. I no va ser pas així. 

Estar present a edició després de formar part d'un informatiu fa veure les coses d'una altra manera. Per exemple, el noi de l'audio em va semblar un semi-Déu. Era increíble la pasimonia amb la que anava entrant l'audio del plató, de les peces, les entradetes... Ara pujo dos faders, ara en baixo dos. Ara em relaxo a la cadira, ara torno a pujar faders. Increíble!!!! Li hauria d'haver demanat el número.... Tot i que hagués preferit el del càmera que grabava a la presentadora. Vull una feina així!!! On haig de signar?



Llàstima que BTV ja no utilitzi el còmode sistema VTR de la Pompeu. D'altra banda podria haver demanat una classe magistral per fer anar la rodeta del temps com si fos la de 'Ipod.

----INCÍS mental:
La visita també va començar amb una visita al pis 1 on hi ha els programes i els encarregats del Diari de Barcelona digital. Em va sobtar molt que perdessin bona part de lector quan van canviar l'estil de donar un text i unes fotos a fer peces més dinàmiques amb el flash. Quina mena de gent ho consultava? M'estic plantejant de fer un comentari amb càmera digital. Falta saber si han pensat amb els usuaris de Mac.
FI de l'incís mental----

La meva atenció a la visita va començar a disminuir... Començava a ser tard i avui ha sigut un dia força dur, però abans de sortir per la porta fem un cercle rodó per parlar sobre les possibilitats que tenim quan sortim de la Pompeu. Conclusió: la premsa escrita no té futur i ens hem d'allistar a la televisió o a la ràdio... Una vegada més em trobo defensant una causa perduda. 

No hay comentarios: