jueves, 24 de enero de 2008

M'encanta l'organització de la UPF

Són les 17:53
----- stop -----

Porto una hora i 47 minuts a la sala d'Avid
-----stop-----

Editant? Sííííííííí...... Les ganes.


Totes les sales d'Avid estan plenes. Els alumnes de primer han arriba
t abans i les han ocupat sense pietat ni consideració. Fins les sis no se'n van i aquí em trobo
 jo, sentada al terra amb el portàtil de la rubia muy legal. Em sento com una pobre desparrecada demanant una moneda que mai arribarà.

En fi, que no es pot ser tan pesimista. Així que m'ho prenc amb filosofía i escolto 'Close to me' dels Cure amb la Montse al costat. M'anima, però la impotència no marxa. A sobre els companys que han aconseguit tenir sala estan concentrats fent la seva fei
na i no em donen conversa... Rancis!

Aissssss què dura és la meva vida! A sobre ara la Monste ha marxat a parlar amb una professora per aprofitar el temps... Bé, jo també ho faig escrivint al blog, tot i que no sé si és el millor moment per fer-ho.

El text redactat de la nostra pesa s'ha de canviar. No és noticiable i a sobre té un to poètic que fa pena quan es locuta perquè no s'enten... En un principi la Marga i jo voliem veure les imatges i aconseguir redactar alguna cosa decent per a salvar la peça, però sense sala lliure no es pot fer...

Mentre espero que siguin les sis, o que un superdotat amb l'avid de primer acabi abans, la Marga està fent l'apunt del dia. No l'envejo gaire, tot i que està aprofitant la tarda. Parlar com si fos un expert sobre economia pot ser tot un espectacle venint de mi. Si no sé ni com es diu en Serrat... Què trist va ser!

Aisssssss!!!!! Ja m'he fet a la idea de què haurem de reservar la sala un altre dia i fer el que hauríem de fer ara. EDITAR la pestinent peça de cultura. Una peça que encara no sé com quedarà, perquè el professor ens ha matxacat la idea inicial de fer una tarda de dilluns al parc de la Ciutadella. No hi ha notícia. 

Avui al matí ja m'ha semblat que no seria el meu dia. El café que m'he preparat amb tan d'amor i dedicació a les 8 del matí m'ha caigut dos cops a terra :( Ja sé que no roba  tant de temps col·locar una càpsula de la nespresso dins de la cafetera i apretar un botó, però.... tampoc vaig molt sobrada al matí! I els meus 15 minuts de Cuní no els redueixo per un coffee. Fins que no escolto el "Matins punt sí, matins punt no", no sóc feliç.

Prou de lamentar-me de coses trivials. El que haig de fer és buscar un buit de dues hores a la meva agenda que coincideixin amb la Marga per a muntar la peça. 

FACILÍSSIMMMMMM

 ¬¬
PD. Hem posat Chimo Bayo a tota hostia per a veure si algú s'en va. De moment ningú es mou... Seran fans d'aquest person? 
Proposo muntar una rave a la sala d'Avid pels que no tenen res a fer.


                                                  


2 comentarios:

Raül Calàbria dijo...

T'has fixat que VIDA és un anagrama d'AVID?

Podem assegurar que ens hi va la vida?

Puc assegurar que estic perdent la xaveta?

Nuria Vega dijo...

una aportación memorable!