lunes, 28 de enero de 2008

Hores extra. Presa III

Jo també vull que em tractin com una princesa!

He anat a gravar la veu per a la peça a les 8:20 del matí i resulta que el tècnic m'ha dit que no podia perquè no em tocava classe. He insistit dient que fins les 9 no vindrien i que només necessitava mitja hora. M'ha contestat amb molt mala cara: no pots venir quan hi ha classe perquè estic preparant els equips pels alumnes. 

Preparar els equips significa: 
- Engegar el pc i pantalles
-Conectar servidor
- Iniciar Avid
-Posar la carpeta 'Gallifa'
-Pujar faders de la taula de so

És veu que m'ha vist incapaç de fer això i m'he hagut d'esperar a què preparès TOTES les sales abans d'entrar.  Ah, i per si un cas em perdo, només m'ha deixat oberta una porta: la de la sala més petita. 

I després, misteriosament, ha desaparegut. Eren les 9:15 quan he marxat i no hi havia ningú. Ni alumnes ni tècnic.

Sort que no he tingut cap problema...


2 comentarios:

Nuria Vega dijo...

jaja será que te has encontrado con el ogro y no te has dado cuenta...

david santos dijo...

Excelente postagene!
Gracias.